Pierwsze doniesienia o awarii banku PKO BP pojawiły się około godz. 14 w środę, 22 maja. Sama instytucja jak na razie nie poinformowała o tym swoich klientów, a sprawa jest naprawdę poważna. Klienci z całej Polski zgłaszają, że nie mogą zalogować się do swoich kont i wykonać koniecznych operacji.
Zgodnie z informacją znajdującą się na stronie downdetector.pl, nie działa zarówno serwis bankowości internetowej, jak i aplikacja mobilna IKO. Klienci, którzy próbowali zalogować się na którejś z nich, otrzymali taki komunikat:
Problem może dotyczyć wielu spośród 8 milionów użytkowników aplikacji IKO. Wszystko wskazuje na to, że na ten moment klienci muszą uzbroić się w cierpliwość i czekać na komunikat banku. Wyjściem z tej niekomfortowej sytuacji może być wizyta w placówce PKO BP, zwłaszcza jeśli musimy dokonać pilnej płatności.
Napisz komentarz
Komentarze