„Na początku mojej pierwszej kadencji, w 2011 roku, zobowiązałem się do podejmowania i konsekwentnie wykonuję wszystkie działania, które są wykorzystywane do skutecznego zarządzania gminą i urzędem miejskim oraz dążę do ciągłego doskonalenia systemu zarządzania, uznając że zapewni to realizację celów i zadań oraz zaspokajanie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, w szczególności mieszkańców naszej pięknej Brodnicy.” - podkreśla na łamach „Wspólnoty” Jarosław Radacz Burmistrz Brodnicy
W Urzędzie Miejskim w Brodnicy rokrocznie przeprowadzane są badania zadowolenia klientów. Wyniki badań potwierdzają objęty przez burmistrza kierunek działań. Wskazują bowiem, że sposób realizacji spraw jest bardzo dobrze postrzegany przez badanych. Powyżej 90 % klientów urzędu wystawiło ocenę „bardzo dobrą”.
link do rankingu: https://wspolnota.org.pl/fileadmin/user_upload/Ranking_12-2023_Wydatki_na_administracje.pdf
Napisz komentarz
Komentarze