niedziela, 24 listopada 2024 04:29
WAŻNE!
Reklama

Kolej ułatwia życie pasażerom. Teraz zaginiony bagaż odnajdzie się dużo szybciej

Pasażerowie PKP Intercity co roku pozostawiają w pociągach tysiące przedmiotów – od elektroniki po ubrania. Tylko w 2023 roku było to ponad 13 tys. zagubionych rzeczy.
Kolej ułatwia życie pasażerom. Teraz zaginiony bagaż odnajdzie się dużo szybciej

Autor: iStock

To jeden z największych problemów podróżnych, którzy korzystają z pociągów. Jeśli spojrzeć na listę przedmiotów, które najczęściej giną, to są to m.in. telefony, klucze, ubrania, okulary i parasole. 

PKP Intercity pomoże zapominalskim

Na szczęście PKP Intercity nie pozostawia swoich pasażerów samym sobie. Systematyczne przekazywanie zgub do wyznaczonych punktów rzeczy znalezionych i możliwość kontaktu z infolinią stanowiły podstawę procedury odzyskiwania zgubionych rzeczy. 

Teraz przewoźnik poszedł o krok dalej i wprowadził opcję zdalnej weryfikacji tego, czy dany przedmiot znajduje się w wykazie rzeczy znalezionych.

Prosta wyszukiwarka

Na początku lutego tego roku PKP Intercity uruchomiła na swojej stronie elektroniczny rejestr rzeczy znalezionych. To przełom w obsłudze pasażerów. Dzięki tej innowacji każdy, kto zostawił coś w pociągu, może łatwo sprawdzić, czy należącego do niego przedmiotu przypadkiem nie znalazła obsługa. 

Informacje są dostępne online, po wejściu w  zakładkę „Odbiór zagubionego bagażu” na stronie www.intercity.pl, i na bieżąco aktualizowane. Wystarczy tam wejść i wpisać dane dotyczące zguby.

Żeby ustalić miejsca zdeponowania znalezionej rzeczy, należy skontaktować się z dowolnie wybranym punktem rzeczy znalezionych.

Ważny jest termin!

PKP Intercity przypomina, że na odbiór bagażu czy przedmiotu mamy 3 dni od daty zdeponowania go w wyznaczonym punkcie. W przypadku konieczności ustalenia późniejszego terminu odbioru rzeczy należy skontaktować się z takim punktem przed upływem wskazanego terminu.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
test