Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na stanowisku dyrektora będzie koordynowanie pracy szkoły, zarządzanie zespołem nauczycieli oraz dbanie o rozwój placówki. Kandydaci na to stanowisko powinni posiadać doświadczenie w zarządzaniu placówką oświatową oraz umiejętności interpersonalne, aby skutecznie komunikować się z nauczycielami, uczniami i rodzicami.
Osoby zainteresowane aplikowaniem na to stanowisko muszą przesłać swoje dokumenty aplikacyjne zgodnie z ogłoszeniem. Link do ogłoszenia o konkursie na dyrektora Szkoły Podstawowej im. Ziemi Michałowskiej w Gortatowie z siedzibą w Szczuce będzie dostępny na stronie internetowej Gminy Brodnica oraz na końcu naszego artykułu.
Wymagane kwalifikacje to wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy licencjat, inżynier lub równorzędny, a także przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole podstawowej. Ponadto, kandydaci powinni posiadać doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora lub innych stanowiskach związanych z zarządzaniem placówką oświatową.
OGŁOSZENIE -> KONKURS
Napisz komentarz
Komentarze