Komendant miejski wezwał szefów komisariatów i wydziałów podległych mu komendy do "racjonalnego i oszczędnego zarządzania energią". Wyjaśnił, że głównym celem jest umiarkowane dogrzewanie i schładzanie biur, wyłączanie komputerów podczas dłuższej nieobecności przy stanowisku pracy oraz rozsądne korzystanie z czajników elektrycznych.
Komendant przygotował tabelę, w której określił, ile czajników każda jednostka policyjna musi przekazać do wydziału administracyjno-gospodarczego. Najwięcej, czyli 8 sztuk, zostanie przekazanych z magazynu wydziału łączności i informatyki, 7 z komisariatu na Błoniu, a 6 z siedziby głównej policji.
Te działania są odpowiedzią na pismo wiceszefa komendy wojewódzkiej, dotyczące konieczności oszczędzania energii ze względu na przekroczenie o 40% limitu zużycia na koniec maja.
Ciekawostką jest to, że policjanci nie mogą przynosić ze sobą do pracy czajników, które posiadają w swoich domach. W piśmie przypomniano o zakazie korzystania z prywatnego sprzętu w pomieszczeniach służbowych.
Zdjęcie (źródło: RMF FM)
Napisz komentarz
Komentarze