Pierwszy film na kanale, zatytułowany „Kanał Zero - co to będzie?”, osiągnął już 1,1 mln wyświetleń, pomimo że został opublikowany zaledwie dwa dni temu. To jak dotąd jedyny materiał umieszczony przez Stanowskiego na tym kanale.
W ostatnią sobotę Krzysztof Stanowski opublikował ogłoszenie na X/Twitterze, w którym poszukuje utalentowanych osób do nowego projektu na polskim YouTube o nazwie Kanał Zero. Ogłosił, że poszukuje dziennikarzy, researcherów i wydawców, ale przede wszystkim wszechstronnie utalentowanych ludzi z dobrą energią. Osoby zainteresowane mogą nagrać krótki filmik do 30 sekund, przedstawiający kim są i dlaczego chciałyby pracować w Kanale Zero. Termin składania zgłoszeń mija we wtorek o 23.59, a można je przesyłać na adres [email protected]. Stanowski zapewnił, że kolejnym etapem rekrutacji będzie spotkanie na żywo z najlepszymi 100 osobami.
Co do samego Kanału Zero, Krzysztof Stanowski przedstawił główne założenia podczas 10-minutowego nagrania opublikowanego we wtorek. Chce, aby Kanał Zero był hubem, który integruje osobowości i autorytety z różnych dziedzin życia. Planuje publikację nie 3-4 filmów tygodniowo, ale dziennie, łącząc wszystko za pomocą słowa "zero". Kanał będzie obejmował pasmo poranne o charakterze wesołym i sympatycznym, a także pasmo wieczorne z interesującymi rozmowami. Stanowski podkreślił, że Kanał Zero wyróżni się obecnością "zer" między porankiem a wieczorem, działać będzie w gronie osób wiarygodnych w swoich dziedzinach, o rozpoznawalnych nazwiskach i potencjale na YouTube. Planuje także różnorodność tematyczną, obejmującą naukowe, biznesowe, celebryckie, filmowe, medyczne i inne treści, które są aktualnie potrzebne. Chce, aby Kanał Zero był dużym kanałem komentarzy z pasmami porannym i wieczornym, ale również redakcją jakościową z ludźmi gotowymi na wyjazdy w teren, dostarczając treści, które nie są po prostu chłamem.
Napisz komentarz
Komentarze